Képzeljünk el egy brazil házaspár nyaralni a South Beach. Ők egy ideig a tengerparton sétált a városban, vettem néhány ajándéktárgyak, és most ők egyre éhesebb. Ők beteg a drága csapdákat turisztikai és szeretnék találni egy jó helyet, ahol enni egy jó érték. Otthon, ha akarnak felfedezni egy új étterem ők Google-keresési kifejezést, csinál egy kis kutatást, és kimegy, hogy valami újat kipróbálni. Ők már elhozták okostelefonok nyaralni velük, és ez bizonyult felbecsülhetetlen eszköze egy idegen városban – rámutatva jó ajánlat, amely étterem áttekintésre, bemutatva térképek és fotók küldését.

Marquicio Pagola – 2012

Tehát a kérdés az, hogy “Hány helyi kereskedők értékesítenek közvetlenül érintik őket a mobil hirdetések?” Határozottan nem elég. És, ha ezek a kereskedők található, kiváló úticél – Miami, New York, Los Angeles – az amerikai és a nemzetközi utazók, majd a hatékonysága a hirdetéseket lehet fantasztikus, de ha nem használja ezeket az eszközöket az elveszett alternatív költségek is magasak. Mobil marketing már fogott az európaiakkal, és az alapján én kölcsönhatások turisták, észreveszem, hogy a gazdag utazók Dél-Amerikából mindig hozza a Blackberry vagy az iPhone kirándulni és látni azt a fontos státusz szimbólum.

Jelenleg mintegy 5 milliárd mobiltelefon felhasználók vs. csak 1,8 milliárd internet felhasználók, mind nagy számban, így növekedhet a hazugság, a mobil internet. Bár csak 51 millió okostelefon felhasználók számára, ez az, ahol erőforrásokat kell koncentrálni, mert a telefonok a legjobb felhasználói élményt és a hirdetések látható lesz a leggazdagabb mobiltelefon-használók. Vegyük figyelembe, hogy okostelefon eladások meghaladja majd világszerte PC-eladások a 2011 végéig szerint RBC, és úgy néz ki, mint most van itt az ideje, hogy elkezd használ mobil marketing hirdetések elérni az embereket, bárhol is legyenek.

Mi van, ha valaki azt mondta, mi az az internet lenne, mint egy évvel korábban ez van nagy? Gondolod, hogy lenne még sikeresebb most? Nos, a lehetőségeket, a mobil web lehetne nagyobb! Az aktuális weboldal ad nekünk az azonnali kielégülés, de van, hogy van egy számítógép és egy internet kapcsolat. Az új mobil web jön hozzánk vezeték nélkül, kezünkbe keresztül okostelefonok és mobil eszközök, amelyek földrajzilag elhelyezve, hogy ahol most vagyunk. Mi van, ha meg tudná eladni, amit az emberek akarnak most, hol vannak most? A mobilhirdetések ezt a lehetőséget, és alacsony áron.

Nyomtatott média még mindig drága, nem mérhető elég, és nem kifizetődő elég. Túl sok kis helyi vállalkozások nem is kihasználta az internet segítségével a kapcsolatot az ügyfelekkel, de ha volt egy állandó patak a turisták gyakran nem számított. De most már több versenyt és kevesebb ember utazik, hogy bölcs dolog, hogy hagyja abba költeni nyomtatott hirdetések és szórólapok hogy a látogatók nem látja, vagy csak kidobni és fizetős fillérekért egy kattintással elérheti őket az okostelefonok nem hagynak otthon nélkül.

A kisvállalkozások turisztikai területeken elérheti akár az emberek, mielőtt elmész otthonról. Például egy butikhotel Miami Beach tudott futni hirdetéseket okostelefonok csak az emberek New Yorkban, hogy azt mondják: “Jön a Miami ezen a télen?” Meg lehetne szabadítani a leghidegebb napján, január és felajánl egy ingyenes látogatói útmutató South Beach cserébe az e-mail. Ez a költségek 0,05 $ egy kattintás, és most a szálloda befagyasztása utas-mail címet, amelyre el lehet küldeni a szabad útmutató és egy különleges ajánlat, hogy látogassa meg a szálloda lehető leghamarabb!

Nagyon sok módja van, hogy kreatív és mobiltelefon reklám, és felajánlotta kuponok az egyik legokosabb módja, hogy elérje az új ügyfelek és keresni hűségüket. A kérelmeket a turizmus középpontjában kuponok hatalmas, például sokan a Dél-Amerikában megy az amerikai, hogy az üzlet elektronika és luxuscikkek, hogy nagyon drága haza. A női butik egy bevásárlóközpontban is küld ki kuponokat keresztül mobilhirdetések és partnere egy turné van üzemben, hogy az emberek a boltba. Az éttermek számára a versenyképes területeken egy mobil kupon egy pár ingyen sör mehet végig utat, és a verseny nem is tudom, hogyan tesznek, mivel az ajánlat érkezett személyesen, egyenesen a végén felhasználó telefonjáról, és ne a szórólapok, hogy az alom az utcán .

Továbbá, mivel a Social Networking felsők amerikai mobil alkalmazás letöltés és 50% az összes szociális média interakció történik a mobiltelefonok, a mobil hirdetések a kedvező üzleti Facebook oldalán okos is. Részletes információ, idegenvezetők, kuponok, és a vélemények megtalálható a Facebook oldalon és kevesebb szükség van létrehozni egy drága honlapján. Most az üzleti motiválja, hogy kezelje a turisztikai nagyon jól tartanak fenn kapcsolatot, serkentik a pozitív vélemény, hogy több barátot, és tarthatja a kapcsolatot, így a látogató jön vissza a következő évben.